⏰Försäljningen slutar den 27 May. ⏰ 20-50% rabatt + fri frakt

Återbetalningspolicy

Avbeställning av beställningar

Vi erbjuder omedelbar annullering av beställningar upp till en gräns på 24 timmar efter köpet – så om du ändrar dig inom den tiden – skicka ett e-postmeddelande till [email protected] och ange ditt beställningsnummer, så avbryter vi beställningen och återbetalar hela summan så snart vi får din begäran. Efter 24 timmar är det inte längre möjligt att avbryta en beställning eftersom den redan har skickats till vårt center.

Returnerar

Om du inte är helt nöjd med ditt köp har du rätt att returnera dina varor inom 30 dagar efter leverans. Du kan öppna paketet och kontrollera innehållet. Vi accepterar dock endast returer av helt ohanterade artiklar i nytt skick, inklusive all originalförpackning. Vänligen kontakta oss för att skicka tillbaka artiklarna. Ortorex ansvarar inte för returer som skickas utan godkännande. För att gå vidare med en returförfrågan, skicka ett e-postmeddelande till [email protected] med ditt ordernummer och de artiklar du vill returnera.

Alla returer måste innehålla originalfakturan eller en anteckning med ditt fullständiga namn, den e-postadress du angav vid beställningen och ordernummer.

Om vi upptäcker att produkten inte har returnerats till oss i fullständigt originalskick förbehåller vi oss rätten att vägra återbetalning av varan, eller så kommer värdet av skadan att dras av från ditt återbetalningsbelopp.

Returpaket måste skickas till följande adress:
ALEH HALUBOVICH 54-062, Poland, Wroclaw, Lubomierska street 10/2. Telefon: +48 787 249 167

Sänd inte tillbaka ditt köp till tillverkaren.

Vänligen observera att du kommer att vara ansvarig för att betala kostnaden för returfrakten. Fraktkostnaden är inte återbetalningsbar.

Alla returer ska skickas med en spårbar metod. För din säkerhet, se till att ge spårningsnumret för din returporto till oss och spara beviset på försändelsen. Ortorex ansvarar inte för förlorade returpaket utan spårningsnummer.

När vi har mottagit dina produkter kommer det totala beloppet för de returnerade varorna att återbetalas till den ursprungliga betalningsformen. Vänligen ge upp till 14 arbetsdagar för återbetalningen att visas på ditt utdrag. Ingen återbetalning kommer att utfärdas förrän varorna har mottagits och inspekterats av oss.

Skadade/felaktiga varor

När du får din beställning bör du kontrollera alla artiklar för att se till att de är i gott skick. Om en vara som du har fått verkar vara skadad eller defekt ska du skicka ett e-postmeddelande till oss inom 5 dagar efter att du har mottagit din beställning. Bifoga ett foto eller en video av varan där skadan eller bristerna syns tydligt. Beskriv kortfattat skadan och skicka beskrivningen och fotot/bilderna tillsammans med ditt ordernummer till oss på [email protected].

Vi kommer att granska ärendet och ordna en ersättning eller återbetalning. Reklamationen gäller inte när vi inte kan hitta några fel på produkten eller när kunden själv har orsakat skadan, t.ex. normalt slitage och handhavandefel.

Garanti

Vi garanterar att alla våra produkter är av marknadsmässig kvalitet. Garantin gäller endast i sällsynta fall när det finns ett tillverkningsfel. Den täcker inte allmänt slitage, skador orsakade av olyckor, felaktig användning eller försummelse.

Byten

Tyvärr erbjuder vi inte möjlighet att byta produkter för tillfället. Vi byter endast ut artiklar om de är defekta eller skadade. Om du vill byta något mot en annan färg eller storlek behandlar vi det som en retur. Om något inte fungerade, skicka ett e-postmeddelande [email protected] för ytterligare hjälp.

Jessica
Jessica B.
Kundglädjehjälte
Har du frågor?
Vår prisbelönta kundtjänst finns här för dig
Skicka e-post till oss: [email protected]

Medicinsk ansvarsfriskrivning


Individers medicinska tillstånd varierar, och användningen av våra produkter kan inte garanteras vara 100 % effektiv för alla.

Om du lider av klinisk sjukdom eller kronisk smärta bör du rådgöra med din läkare för medicinsk rådgivning om ditt medicinska tillstånd.